Relativer Vorteil bei mobilen Bezahlverfahren - mobiles Bezahlen aus Sicht der Diffusionstheorie
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Pousttchi, Key ; Wiedemann, Dietmar G. |
Published in: |
Perspektiven des Mobile Business : Wissenschaft und Praxis im Dialog. - Wiesbaden : Dt. Univ.-Verl., ISBN 3-8350-0081-0. - 2005, p. 35-50
|
Subject: | Chipkarte | Smart card | Mobilkommunikation | Mobile communications | Electronic Commerce | E-commerce | Innovationsdiffusion | Innovation diffusion | Theorie | Theory |
-
Kritische Würdigung der Means-End-Theorie im Rahmen einer Anwendung auf M-Commerce-Dienste
Wriggers, Stephan, (2004)
-
The Network(ed) Economy : The Nature, Adoption and Diffusion of Communication Standards
Beck, Roman, (2006)
-
The network(ed) economy : the nature, adoption and diffusion of communication standards
Beck, Roman, (2006)
- More ...
-
Handbook of research on mobile marketing management
Pousttchi, Key, (2010)
-
Business models for mobile payment service provision and enabling
Wiedemann, Dietmar G., (2009)
-
Mobile marketing management : marketing objectives, campaign types and implementation techniques
Pousttchi, Key, (2010)
- More ...