ROC curve for discrete choice models an application to the Romanian car market
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Dragoş, Cristian Mihai |
Published in: |
Applied economics letters. - Abingdon : Routledge, ISSN 1350-4851, ZDB-ID 1181036-1. - Vol. 17.2010, 1/3, p. 75-79
|
Subject: | Rumänien | Romania | Diskrete Entscheidung | Discrete choice | Kfz-Markt | Automotive market | Theorie | Theory | Marktforschung | Market research | Schätzung | Estimation |
-
Präferenzmessung durch die Discrete Choice-Analyse : Effekte der Aufgabenkomplexität
Brocke, Michaela, (2006)
-
Voeth, Markus, (2000)
-
Die optimale Gestaltung eines Händlernetzes im Automobilbereich
Haase, Knut, (2000)
- More ...
-
Mureșan, Gabriela Mihaela, (2021)
-
Consumer protection through prices: an analysis of the energetic sector in European Union countries
Mare, Codruţa, (2013)
-
Dragoş, Cristian Mihai, (2009)
- More ...