Ryũtsũ kakumei : the Japanese distribution revolution
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Bebenroth, Ralf |
Published in: |
Herausforderungen der internationalen marktorientierten Unternehmensführung : Festschrift für Reinhard Hünerberg. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2403-2. - 2011, p. 525-535
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Marktstruktur | Market structure | Internationaler Markteintritt | International market entry | Japan |
-
The Role of Networks and Matching in Market Entry to Emerging Retail Markets
Elg, Ulf, (2016)
-
Internationalisierung im deutschen Lebensmittelhandel : Möglichkeiten und Grenzen der Globalisierung
Bogner, Thomas, (2007)
-
Internationalisierung im deutschen Lebensmittelhandel : Möglichkeiten und Grenzen der Globalisierung
Bogner, Thomas, (2007)
- More ...
-
Differentiating knowledge transfer and technology transfer
Ismail, Maimunah, (2018)
-
Identification to oneself and to the others: Employees' perceptions after a merger
Bebenroth, Ralf, (2015)
-
Mind your language! : role of language in strategic partnerships and post-merger integration
Malik, Ashish, (2018)
- More ...