SchülerInnen in Corona-Zeiten: Teils deutliche Unterschiede im Zugang zu Lernmaterial nach Schultypen und -trägern
Year of publication: |
2020
|
---|---|
Authors: | Huebener, Mathias ; Spieß, C. Katharina ; Zinn, Sabine |
Published in: |
DIW Wochenbericht. - Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), ISSN 1860-8787. - Vol. 87.2020, 47, p. 865-875
|
Publisher: |
Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW) |
Subject: | school | learning material | school type | school provider | all day schooling | Covid-19 |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.18723/diw_wb:2020-47-1 [DOI] 1741888212 [GVK] hdl:10419/226771 [Handle] |
Classification: | i24 ; J24 - Human Capital; Skills; Occupational Choice; Labor Productivity ; D30 - Distribution. General |
Source: |
-
Huebener, Mathias, (2020)
-
Human capital and education policy: Evidence from survey data
Grewenig, Elisabeth, (2021)
-
Human capital and education policy : evidence from survey data
Grewenig, Elisabeth, (2021)
- More ...
-
Huebener, Mathias, (2020)
-
Geflüchtete aus der Ukraine in Deutschland: Flucht, Ankunft und Leben
Brücker, Herbert, (2022)
-
Brücker, Herbert, (2023)
- More ...