Schulabgänger ohne Abschluss: Wodurch lassen sich die Unterschiede zwischen Ost und Westdeutschland erklären?
Year of publication: |
2017
|
---|---|
Authors: | Heisig, Katharina ; Sonnenburg, Julia |
Published in: |
ifo Dresden berichtet. - Dresden : ifo Institut, Niederlassung Dresden, ISSN 0945-5922. - Vol. 24.2017, 06, p. 7-13
|
Publisher: |
Dresden : ifo Institut, Niederlassung Dresden |
Subject: | Jugendliche | Bildungsabschluss | Schulpolitik | Bildungspolitik | Soziales Problem | Ostdeutschland | Westdeutsche Bundesländer |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | hdl:10419/181151 [Handle] RePec:ces:ifodre:v:24:y:2017:i:06:p:07-13 [RePEc] |
Classification: | I20 - Education. General ; i24 ; I28 - Government Policy ; J13 - Fertility; Family Planning; Child Care; Children; Youth |
Source: |
-
Microeconometric Analyses of Education Production in Germany
Piopiunik, Marc,
-
Improving education quality in South Africa
Murtin, Fabrice, (2013)
-
Obergruber, Natalie, (2018)
- More ...
-
Traumabitur 1,0 – Woher kommt Sachsens Bildungselite?
Heisig, Katharina, (2017)
-
Traumabitur 1,0 : woher kommt Sachsens Bildungselite?
Heisig, Katharina, (2017)
-
Heisig, Katharina, (2017)
- More ...