Serendipity as an innovation strategy
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Meckel, Miriam |
Published in: |
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers. - Frankfurt, M : Frankfurter Allg. Buch, ISBN 978-3-95601-042-2. - 2014, p. 35-51
|
Subject: | Innovationsmanagement | Innovation management | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Digitale Medien | Digital media | Computerunterstützung | Computerized method |
-
Customer-oriented approaches in a digitized media world : a progress report
Döpfner, Mathias, (2014)
-
Kundenmanagement in der digitalen Welt
Jacob, Michael, (2018)
-
Schultz, Carsten, (2006)
- More ...
-
Das Glück der Unerreichbarkeit : Wege aus der Kommunikationsfalle
Meckel, Miriam, (2008)
-
Aus Vielen wird das Eins gefunden - wie Web 2.0 unsere Kommunikation verändert
Meckel, Miriam, (2008)
-
Corporate Communications als integraler Wertschöpfungsprozess : die neuen Kommunikationsfunktionen
Lyczek, Boris, (2008)
- More ...