Serious Games in der Logistik : das Beispiel Routenplanung
Year of publication: |
2018
|
---|---|
Authors: | Neukirchen, Thomas ; Kleffmann, Markus ; Koop, Wilhelm ; Gels, Arne ; Jäger, Stefanie ; Klumpp, Matthias |
Publisher: |
Essen : Institut für Logistik- & Dienstleistungsmanagement der FOM University of Applied Sciences |
Subject: | Tourenplanung | Vehicle routing problem | IT-gestützte Logistik | Computer-aided logistics | Mobile Anwendung | Mobile application | Betriebliches Bildungsmanagement | Employer-provided training | Gamification |
Extent: | 1 Online-Ressource (circa 50 Seiten) Illustrationen |
---|---|
Series: | ild Schriftenreihe. - Essen : MA Akademie Verlags- und Druck-Gesellschaft mbH, ISSN 2569-5355, ZDB-ID 3065517-1. - Vol. Band 58 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Graue Literatur ; Non-commercial literature ; Arbeitspapier ; Working Paper |
Language: | German |
Other identifiers: | hdl:10419/234143 [Handle] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
The real-time vehicle routing problem
Okhrin, Irena, (2008)
-
Metzlaff, Petra, (2017)
-
Schmidt, Dirk, (2006)
- More ...
-
Serious Games in der Logistik: Das Beispiel Routenplanung
Neukirchen, Thomas, (2018)
-
Serious Games in der Logistik: Generalisierbarkeit und Zertifizierung
Koop, Wilhelm, (2018)
-
Serious Games in der Logistik : Generalisierbarkeit und Zertifizierung
Koop, Wilhelm, (2018)
- More ...