Service-DNA 2025 : frontal-dialog "always on, anytime, anywhere"
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Knoblauch, Jens ; Joseph, Stephan |
Published in: |
Die Zukunft des Customer Service : Analysen, Strategien, Konzeptionen. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-0708-0. - 2008, p. 93-103
|
Subject: | Kundenservice | Customer service | Kommunikation | Communication | ERP-System | ERP system |
-
Ramsubbu, Narayan, (2008)
-
The impact of using kiosk on enterprise systems in service industry
Chen, Jengchung V., (2015)
-
Design with event-relaed potentials : a Kansei information approach on CMC design
Lévy, Pierre, (2009)
- More ...
-
Zur Reform der Bilanzierung von Forschungs- und Entwicklungsaufwendungen nach IAS 38
Burger, Anton, (2006)
-
Zur Reform der Bilanzierung von Forschungs- und Entwicklungsaufwendungen nach IAS 38
Burger, Anton, (2006)
-
Emission abatement : untangling the impacts of the EU ETS and the economic crisis
Bel, Germà, (2015)
- More ...