Shareholder value : ein Handbuch für Manager und Investoren
Alternative title: | Creating shareholder value <dt.> |
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Year of publication: |
1999 ; 2., vollst. überarb. und aktualisierte Aufl.
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Authors: | Rappaport, Alfred |
Publisher: |
Stuttgart : Schäffer-Poeschel |
Subject: | Strategisches Management | Shareholder-Value-Analyse |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Damhorst, Hubert, (1997)
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Value drivers : the manager's framework for identifying the drivers of corporate value creation
Scott, Mark C., (1998)
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Wertorientierte Unternehmungsführung : der modifizierte Stakeholder-Value-Ansatz
Eberhardt, Stefan, (1998)
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Value‐Added Per Share (VAPS) : A Value‐Relevant Corporate Performance Metric
Rajgopal, Shivaram, (2021)
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A CEO's Playbook for Creating Long‐Term Value : Ten Essential Resource Allocation Practices
Kraemer, Harry M., (2020)
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Rappaport, Alfred, (2011)
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