Shareholder-Value für Manager : Konzepte und Methoden zur Steigerung des Unternehmenswertes ; [weltweite Erfahrungen - branchenübergreifende Praxisempfehlung]
Alternative title: | In search of shareholder value <dt.> Shareholder value für Manager |
---|---|
Year of publication: |
1998
|
Other Persons: | Black, Andrew (contributor) ; Wright, Philip (contributor) ; Bachman, John E. (contributor) ; Bracklo, Marcus (contributor) ; Lorenz, Jürgen Ulrich (contributor) |
Institutions: | PriceWaterhouse and Co. <New York, NY> (contributor) |
Publisher: |
Frankfurt [u.a.] : Campus-Verl. |
Subject: | Shareholder-Value-Analyse | Management |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Das Shareholder-Value-Konzept : Darstellung, Probleme, Handhabungsmöglichkeiten
Bischoff, Jörg, (1994)
-
Creating shareholder value : a guide for managers and investors
Rappaport, Alfred, (1998)
-
Shareholder value für Manager : Konzepte und Methoden zur Steigerung des Unternehmenswertes
Black, Andrew, (1998)
- More ...
-
Shareholder value für Manager : Konzepte und Methoden zur Steigerung des Unternehmenswertes
Black, Andrew, (1998)
-
In search of shareholder value : managing the drivers of performance
Black, Andrew, (1998)
-
In search of shareholder value : managing the drivers of performance
Black, Andrew, (2001)
- More ...