Social-Media-Marketing : Strategien, Tipps und Tricks für die Praxis
Year of publication: |
2012 ; 2., korr. Aufl.
|
---|---|
Authors: | Bernecker, Michael ; Beilharz, Felix |
Publisher: |
Köln : Johanna-Verl. |
Subject: | Online-Marketing | World Wide Web 2.0 | Soziales Netzwerk |
-
The social business imperative : adapting your business model to the always-connected customer
Shih, Clara, (2016)
-
Social eCommerce : [increasing sales and extending brand reach]
Spencer, Stephan, (2014)
-
Gavilanes Rivadeneira, José Manuel, (2016)
- More ...
-
Online-Marketing : Tipps und Hilfen für die Praxis
Bernecker, Michael, (2009)
-
Online-Marketing : Tipps und Hilfen für die Praxis ; [Podcasts, Blogs, Web 2.0, SEM, SEO, E-Mails]
Bernecker, Michael, (2009)
-
Social-Media-Marketing : Strategien, Tipps und Tricks für die Praxis
Bernecker, Michael, (2012)
- More ...