Social Media-Nutzung im Handwerk: Eine explorative Analyse für Instagram
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Meub, Lukas ; Proeger, Till ; Wagner, Katharina |
Publisher: |
Göttingen : Volkswirtschaftliches Institut für Mittelstand und Handwerk an der Universität Göttingen (ifh) |
Subject: | Digitalisierung | Handwerk | Instagram | Social Media |
Series: | |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Research Report |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.3249/2364-3897-gbh-54 [DOI] 1760769657 [GVK] hdl:10419/234994 [Handle] RePEc:zbw:ifhgbh:54 [RePEc] |
Source: |
-
Social Media-Nutzung im Handwerk : eine explorative Analyse für Instagram
Meub, Lukas, (2021)
-
Milanesi, Matilde, (2022)
-
Online engagement and the role of digital influencers in product endorsement on Instagram
Silva, Marianny Jessica de Brito, (2020)
- More ...
-
Social Media-Nutzung im Handwerk : eine explorative Analyse für Instagram
Meub, Lukas, (2021)
-
Tradable development rights under uncertainty: An experimental approach
Proeger, Till, (2015)
-
The role of communication on an experimental market for tradable development rights
Proeger, Till, (2016)
- More ...