Stichprobenprobleme bei Erhebungen in der Marktforschung für Nicht-Konsumgüter
Year of publication: |
1964
|
---|---|
Authors: | Schrenk, Martin |
Published in: |
Der Marktforscher : Marktforschung, Absatzforschung, Werbeforschung, Verbrauchsforschung. - Berlin : Schmidt, ISSN 0465-0166, ZDB-ID 206373-6. - Vol. 8.1964, 4, p. 72-74
|
Subject: | Marktforschung | Statistische Stichprobenerhebung |
-
Teilerhebungen im Dienste der betriebswirtschaftlichen Marktforschung
Kilgus, Ernst, (1964)
-
Basic methods of marketing research
Lorie, James H., (1951)
-
Probleme und Methoden der Stichprobenbildung in der Investitionsgüter-Marktforschung
Fratz, Emil, (1968)
- More ...
-
The CMEA system of trade and payments : the legacy and the aftermath of its termination
Schrenk, Martin, (1991)
-
The self-managed firm in Yugoslavia
Schrenk, Martin, (1987)
-
The CMEA system of trade and payments : initial conditions for institutional change
Schrenk, Martin, (1992)
- More ...