Stimmung und Werbewirkung
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Gierl, Heribert |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 24.2002, 3, p. 163-179
|
Subject: | Werbewirkung | Advertising effects | Werbepsychologie | Psychology of advertising | Emotion |
-
Warren, Caleb, (2019)
-
Lim, Choong Hoon, (2013)
-
The effect of emotionally-arousing ad appeals on memory : time and fit matter
Riemer, Hila, (2021)
- More ...
-
Huettl, Verena, (2012)
-
Die Wirkung der Positionierung eines Zulieferunternehmens auf das Vertrauen des Kunden
Gierl, Heribert, (2007)
-
Unternehmenswachstum und Internationalität als Qualitätssignale
Gierl, Heribert, (2007)
- More ...