Strategien, Methoden und Modelle der Marktsegmentierung bei der Markterfassung und Marktbearbeitung
Year of publication: |
1980
|
---|---|
Authors: | Freter, Hermann |
Published in: |
Die Betriebswirtschaft : DBW. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISSN 0342-7064, ZDB-ID 213053-1. - Vol. 40.1980, 3, p. 453-463
|
Subject: | Marktforschung |
-
Preparing for EU membership: the paradox of doing what the EU does not require you to do
Nicolaides, Phedon, (2003)
-
Study of the e-learning suppliers’ “market” in Europe : Final Report
(2004)
-
The eLearning industry and market in Europe - Lot 1 : Workpackage 1
(2004)
- More ...
-
Baumgarth, Carsten, (2004)
-
Marketing mittelständischer Unternehmen : [Ergebnisse eines empirischen Forschungsprojekts]
Freter, Hermann, (1981)
-
Ausgewählte Beiträge zum Marketing
Freter, Hermann, (1987)
- More ...