Strategienentwicklung für Kultureinrichtungen
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Cordes, Jens |
Published in: |
Kulturmarketing. - München : Oldenbourg, ISBN 978-3-486-58502-5. - 2008, p. 111-124
|
Subject: | Kultursektor | Cultural sector | Dienstleistungsqualität | Service quality | Kulturmanagement | Cultural management | Strategisches Management | Strategic management | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Theorie | Theory |
-
Non-Visitor Research : Audience Development for Arts Organisations
Tröndle, Martin, (2022)
-
Non-visitor research : audience development for arts organisations
Tröndle, Martin, (2022)
-
Aiello, Lucia, (2014)
- More ...
-
Internationale Kapitalbewegungen, multinationale Banken und staatliche Regulierung
Cordes, Jens, (1993)
-
Internationale Kapitalbewegungen, multinationale Banken und staatliche Regulierung
Cordes, Jens, (1993)
-
Cordes, Jens, (1991)
- More ...