Strategische Entscheidungen mit automatisierten Prognosen operativ umsetzen
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Feindt, Michael ; Grüßing, Daniel |
Published in: |
Controlling und Big Data : [Potenziale von Big Dats für die Unternehmenssteuerung, Einsatzmöglichkeiten für Planung und Reporting, Data Scientist als neue Rolle im Controlling, Big Data-Projekte erfolgreich planen und umsetzen]. - Freiburg : Haufe-Gruppe, ISBN 978-3-648-05559-5. - 2014, p. 177-188
|
Subject: | Computerunterstützung | Computerized method | Management-Informationssystem | Management information system | Geschäftsmodell | Business model | Electronic Commerce | E-commerce | Datenqualität | Data quality | Erfolgsfaktor | Success factor |
-
Information technology for management : transforming business in the digital economy
Turban, Efraim, (2002)
-
Pfeiffer, Jella, (2020)
-
The catalyst impact of the Covid-19 pandemic on the digital transformation of businesses
Türkmen, İbrahim, (2021)
- More ...
-
Interview mit Michael Feindt zum Thema "Präskriptive Big-Data-Analyse"
Feindt, Michael, (2014)
-
Demand forecasting of individual probability density functions with machine learning
Wick, Felix, (2021)
-
Empirical analysis of ARMA-GARCH models in market risk estimation on high-frequency US data
Beck, Alexander, (2013)
- More ...