Strategische Entscheidungsfelder des internationalen Handelsmanagements
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Söllner, Albrecht |
Published in: |
Marktstrategische Veränderungen in der Hersteller-Handels-Dyade. - Frankfurt a. M. : Dt. Fachverl., ISBN 3-87150-830-6. - 2003, p. 53-67
|
Subject: | Handelsmanagement | Retail management | Strategisches Management | Strategic management | Einzelhandel | Retail trade | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation | Internationaler Wettbewerb | International competition | Internationale Arbeitsteilung | International division of labour |
-
Effects of business environment on international retail operations : case study evidence from China
Yu, Wantao, (2012)
-
Handel we współczesnej gospodarcze : źródła i przejawy innowacyjności
Sławińska, Maria, (2011)
-
Retail management : a channels approach
Dickinson, Roger A., (1974)
- More ...
-
Commitment in Geschäftsbeziehungen : das Beispiel lean production
Söllner, Albrecht, (1993)
-
Herausforderungen des Internationalen Managements aus institutionenökonomischer Perspektive
Söllner, Albrecht, (2008)
-
Preisgestaltung im Produktgeschäft
Plinke, Wulff, (2006)
- More ...