Strategisches Management für Film- und Fernsehproduktionen : Herausforderungen, Optionen, Kompetenzen
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Other Persons: | Hülsmann, Michael (contributor) ; Grapp, Jörn (contributor) |
Publisher: |
München : Oldenbourg |
Subject: | Filmproduktion | Strategisches Management | Aufsatzsammlung | Fernsehproduktion |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] ; Description [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Film- und Fernsehproduktionswirtschaft in Deutschland 2014-2017 : Reden, Beiträge und Interviews
Palmer, Christoph E., (2017)
-
Global media ecologies : networked production in film and television
Baltruschat, Doris, (2010)
-
Competition, cultural variety and global governance : the case of the Egyptian audiovisual system
Ghoneim, Ahmed Farouk, (2004)
- More ...
-
Grapp, Jörn, (2009)
-
Hülsmann, Michael, (2009)
-
Erfolgreiche Etablierung und Entwicklung der Marke ,Johannes B. Kerner'
Kerner, Johannes B., (2009)
- More ...