Strategy changes, flexibility and brand management : a case study approach of identity-based branding
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Burmann, Christoph ; Piehler, Rico ; Löwa, Antje |
Published in: |
Management of permanent change. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-05013-6. - 2015, p. 217-240
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Organisatorischer Wandel | Organizational change | Flexibilität | Flexibility | Markenimage | Brand image | Personalmarketing | HR marketing | Deutschland | Germany |
-
Innengerichtetes Markenmanagement : über die Abhängigkeit von Marke und Personal in der Gastronomie
Nungesser, Stefan, (2011)
-
Praktische Erkenntnisse zum innengerichteten Markenmanagement in Mehrmarkenunternehmen
Burmann, Christoph, (2011)
-
Employer Branding als Erfolgsfaktor : eine conjoint-analytische Untersuchung
Andratschke, Nadine, (2009)
- More ...
-
Consumers’ online brand-related activities (COBRAs) on SNS brand pages
Piehler, Rico, (2019)
-
Reacting to negative online customer reviews
Piehler, Rico, (2019)
-
Location-Based Advertising: Privacy Concerns No Big Deal
Schade, Michael, (2016)
- More ...