Suffizienzförderndes Marketing von Unternehmen
Year of publication: |
2024
|
---|---|
Authors: | Gossen, Maike ; Niessen, Laura |
Published in: |
Suffizienzpolitik : Möglichkeiten und Grenzen in einer sozial-ökologischen Marktwirtschaft. - Marburg : Metropolis-Verlag, ISBN 978-3-7316-1566-8. - 2024, p. 151-171
|
Subject: | Nachhaltiger Konsum | Sustainable consumption | Marketing |
-
Rational consumer in the context of environmental protection
Drábik, Peter, (2020)
-
Lim, Weng Marc, (2022)
-
The challenges of responsible marketing and consumption
Carrigan, Marylyn, (2016)
- More ...
-
Sufficiency in business : the transformative potential of business for sustainability
Gossen, Maike, (2024)
-
Nachhaltigen Konsum kommunizieren : Einführung in das Schwerpunktthema
Scholl, Gerd, (2011)
-
Gossen, Maike, (2012)
- More ...