Sustaining corporate success : what drives the top performers?
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Matzler, Kurt ; Bailom, Franz ; Anschober, Markus ; Richardson, Susan |
Published in: |
Journal of business strategy. - Bingley : Emerald, ISSN 0275-6668, ZDB-ID 605131-5. - Vol. 31.2010, 5, p. 4-13
|
Subject: | Unternehmenserfolg | Firm performance | Nachhaltigkeit | Sustainability | Innovation | Kernkompetenz | Core competency | Marketingmanagement | Marketing management | Unternehmenskultur | Corporate culture | Führungsstil | Leadership style |
-
Was Top-Unternehmen anders machen : mit Strategie, Innovation und Leadership zum nachhaltigen Erfolg
Bailom, Franz, (2013)
-
Bolz, Heinrich, (2013)
-
Bolz, Heinrich, (2013)
- More ...
-
Sustaining corporate success: what drives the top performers?
Matzler, Kurt, (2010)
-
Sustaining corporate success: what drives the top performers?
Matzler, Kurt, (2010)
-
Preis- und Innovationswettbewerb : Ergebnisse einer Führungskräftebefragung
Bailom, Franz, (2009)
- More ...