Systemtechnologien - Herausforderung des Investitionsgütermarketing : "converting technologies into services"
Year of publication: |
1987
|
---|---|
Authors: | Backhaus, Klaus |
Other Persons: | Weiber, Rolf (contributor) |
Published in: |
Harvard-Manager : Periodikum zu Theorie u. Praxis d. Managements. - Hamburg : Manager-Magazin-Verl.-Ges., ISSN 0174-335X, ZDB-ID 795788-9. - 1987, p. 70-80
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Technologie | Technology |
-
Rolja i značenie na marketinga pri formirane na naučno-techničeskata politika
Blagoev, Veselin, (1986)
-
Sales Engineering : The marketing of technological products
Chorafas, D. N., (1967)
-
Marketing technological products to industry
Hill, Roy W., (1973)
- More ...
-
Strategien für Investitionsgütermärkte : Antworten auf neue Herausforderungen
Backhaus, Klaus, (1993)
-
Die Anwendung multivariater Analysemethoden in der Marktforschung : ein Überblick
Backhaus, Klaus, (1984)
-
Multivariate Analysemethoden : eine anwendungsorientierte Einführung
Backhaus, Klaus, (2006)
- More ...