Tägliches (Vor-) Lesen steigert die schulischen Leistungen : Ergebnisse zu den längerfristigen Effekten auf Basis des Sozio-oekonomischen Panels
Year of publication: |
07.11.2019
|
---|---|
Authors: | Geis-Thöne, Wido |
Publisher: |
Köln : Institut der deutschen Wirtschaft |
Subject: | Lesen | Reading | Bildungsniveau | Educational achievement | Kinder | Children | Deutschland | Germany |
Extent: | 1 Online-Ressource (circa 17 Seiten) Illustrationen |
---|---|
Series: | IW-Report. - Köln : Institut der deutschen Wirtschaft Köln, ISSN 2943-4238, ZDB-ID 2887442-0. - Vol. 2019, 39 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Graue Literatur ; Non-commercial literature |
Language: | German |
Notes: | Zusammenfassung in englischer Sprache |
Other identifiers: | hdl:10419/206619 [Handle] |
Classification: | C23 - Models with Panel Data ; I20 - Education. General ; J13 - Fertility; Family Planning; Child Care; Children; Youth |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Self-Productivity in Early Childhood
Coneus, Katja, (2008)
-
The Effect of Early Noncognitive Skills on Social Outcomes in Adolescence
Coneus, Katja, (2009)
-
Salm, Martin, (2021)
- More ...
-
Abwanderung und Verbleibabsichten von Zuwanderern
Geis-Thöne, Wido, (2018)
-
Immer mehr Einser-Abiturienten: Und was ist mit den Besten?
Geis-Thöne, Wido, (2019)
-
Geis-Thöne, Wido, (2019)
- More ...