TEACH-Q: ein valides und handhabbares Instrument zur Bewertung von Vorlesungen
Year of publication: |
1999
|
---|---|
Authors: | Hansen, Ursula ; Hennig-Thurau, Thorsten ; Wochnowski, Holger |
Published in: |
Dienstleistungsorientierung in der universitären Ausbildung : mehr Qualität im betriebswirtschaftlichen Studium ; Festschrift für Prof. Dr. Ursula Hansen zum 60. Geburtstag. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISBN 3-7910-1415-3. - 1999, p. 311-345
|
Subject: | Studium | University education | Hochschullehrer | Higher education staff | Dienstleistungsqualität | Service quality | Bewertung | Evaluation | Theorie | Theory |
Extent: | Graph. Darst |
---|---|
Type of publication: | Article |
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz im Buch ; Book section |
Language: | German |
Notes: | In: Dienstleistungsorientierung in der universitären Ausbildung |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
MeinProf.de und die Qualität der Lehre
Beckmann, Klaus, (2009)
-
Are professors worth it? : the value-added and costs of tutorial instructors
Feld, Jan, (2018)
-
Are professors worth it? : the value-added and costs of tutorial instructors
Feld, Jan, (2018)
- More ...
-
TEACH-Q: Ein valides und handhabbares Instrument zur Bewertung von Vorlesungen
Hansen, Ursula, (1997)
-
Bornemann, Daniel, (2006)
-
Hennig-Thurau, Thorsten, (2001)
- More ...