Techniken der Entscheidungsfindung - Entscheidungsprozesse müssen strukturiert werden
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Seifert, Matthias |
Published in: |
Marketing-Techniken : Instrumente einer marktorientierten Unternehmensführung im internationalen Wettbewerb. - Mering : Hampp, ISBN 3-87988-979-1. - 2005, p. 207-240
|
Subject: | Entscheidungstheorie | Decision theory | Theorie | Theory |
-
Betriebswirtschaftliche Entscheidungslehre
Bamberg, Günter, (1994)
-
Retailing : concepts and decisions
Gist, Ronald R., (1968)
-
Eisenführ, Franz, (1994)
- More ...
-
Seifert, Matthias, (2003)
-
On the relative importance of linear model and human judge(s) in combined forecasting
Seifert, Matthias, (2013)
-
Take a risk or proceed with caution : Prevention motivation moderates responses to near‐loss events
Paine, Jill W., (2020)
- More ...