Technikfokussiertes Kundenmanagement : Erfolgsfaktor zur Hebung von ungenutzten Aftermarket Potenzialen
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Santo, Michael ; Wippermann, Boris ; Becker, Benjamin |
Published in: |
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2193-2. - 2010, p. 147-156
|
Subject: | Leistungsbündel | Bundling strategy | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Kundenservice | Customer service |
-
Gebauer, Heiko, (2007)
-
Produktbegleitende Dienstleistungen auf Industriegütermärkten: eine empiriegestützte Untersuchung
Voeth, Markus, (2005)
-
Freiling, Jörg, (2002)
- More ...
-
German government measures for SME exporters in times of COVID-19 crisis
Fischer, Alisa, (2020)
-
Digital content marketing : creating value in practice
Krowinska, Agata, (2024)
- More ...