Tempolimits und Grenzwerte: für eine evidenzbasierte verkehrspolitische Debatte
Year of publication: |
2019
|
---|---|
Authors: | Habla, Wolfgang ; Huwe, Vera ; Kesternich, Martin |
Published in: |
Wirtschaftsdienst. - Heidelberg : Springer, ISSN 1613-978X. - Vol. 99.2019, 5, p. 330-334
|
Publisher: |
Heidelberg : Springer |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.1007/s10273-019-2452-6 [DOI] 168175990X [GVK] hdl:10419/206490 [Handle] RePEc:spr:wirtsc:v:99:y:2019:i:5:d:10.1007_s10273-019-2452-6 [RePEc] |
Classification: | D62 - Externalities ; Q53 - Air Pollution; Water Pollution; Noise; Hazardous Waste; Solid Waste ; R48 - Government Pricing; Regulatory Policies ; L91 - Transportation: General |
Source: |
-
Tempolimits und Grenzwerte : für eine evidenzbasierte verkehrspolitische Debatte
Habla, Wolfgang, (2019)
-
Air Pollution Dynamics and the Need for Temporally Differentiated Road Pricing
Coria, Jessica, (2013)
-
The External Cruising Costs of Parking
Inci, Eren, (2015)
- More ...
-
Plädoyer für eine evidenzbasierte Politik in der Debatte um Grenzwerte und Tempolimits
Habla, Wolfgang, (2019)
-
Habla, Wolfgang, (2020)
-
Habla, Wolfgang, (2020)
- More ...