The antecedents and consequences of a market orientation: the moderating role of organisational life cycles
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Engelen, Andreas ; Brettel, Malte ; Heinemann, Florian |
Published in: |
Journal of marketing management : MM. - Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group, ISSN 0267-257X, ZDB-ID 645971-7. - Vol. 26.2010, 5/6, p. 515-547
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Unternehmensgründung | Business start-up | Lebenszyklus | Life cycle | Hochtechnologie | High technology | Strukturgleichungsmodell | Structural equation model |
-
Ulč, Jakub, (2021)
-
Im, Subin, (2016)
-
Ressourcenbasierter Vertrieb in jungen Technologieunternehmen
Hungeling, Stephan, (2008)
- More ...
-
Marktorientierte Unternehmenskultur als Erfolgsfaktor in jungen Wachstumsunternehmen
Brettel, Malte, (2008)
-
Brettel, Malte, (2009)
-
Brettel, Malte, (2010)
- More ...