The CFO's new mission : supporting marketing and sales
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Cokins, Gary |
Published in: |
The journal of corporate accounting & finance. - Hoboken, NJ : Wiley, ISSN 1044-8136, ZDB-ID 1113073-8. - Vol. 20.2008/09, 3, p. 35-42
|
Subject: | Betriebliche Finanzwirtschaft | Managerial finance | Finanzmanager | Financial managers | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Verkauf | Selling |
-
CFO-Karrieren im Wandel : eine Untersuchung der Karrierewege von CFOs in DAX-30-Unternehmen
Schäffer, Utz, (2008)
-
Zum Rollenwandel des CFO und den Erfolgsfaktoren für die Zusammenarbeit zwischen CEO und CFO
Göseke, Christian, (2008)
-
The strategic treasurer : a partnership for corporate growth
Jeffery, Craig A., (2009)
- More ...
-
Performance management : integrating strategy execution, methodologies, risk, and analytics
Cokins, Gary, (2009)
-
Cost management : a strategic emphasis
Blocher, Edward J., (2008)
-
Activity-based cost management in government
Cokins, Gary, (2006)
- More ...