The development of consulting in goods-based companies
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Ploetner, Olaf |
Published in: |
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms. - New York, NY [u.a.] : Elsevier, ISSN 0019-8501, ZDB-ID 120124-4. - Vol. 37.2008, 3, p. 329-338
|
Subject: | B-to-B-Marketing | Business-to-business marketing | Leistungsbündel | Bundling strategy | Unternehmensberatung | Consultancy services |
-
Industrielles Service-Management : Grundlagen, Instrumente, Perspektiven
Casagranda, Michael, (1994)
-
Systemmarketing : die Gestaltung integrierter informationstechnologischer Leistungssysteme
Zerr, Konrad, (1994)
-
Systembindungseffekte bei der Beschaffung von Informationstechnologien : der Markt für PPS-Systeme
Reinkemeier, Christoph, (1998)
- More ...
-
Das Vertrauen des Kunden : Relevanz, Aufbau und Steuerung auf industriellen Märkten
Plötner, Olaf, (1995)
-
Grundlagen der Gestaltung der Kommunikationsleistung
Plötner, Olaf, (2006)
-
From selling goods to marketing services
Plötner, Olaf, (2007)
- More ...