The distorting mirror image of merger success : a performance comparison for the fashion industry
Alternative title: | Zwei (sehr unterschiedliche) M&A-Perspektiven für die Bekleidungsindustrie |
---|---|
Year of publication: |
2012
|
Authors: | Meinshausen, Steffen ; Ahsen, Anette von ; Schiereck, Dirk |
Published in: |
Die Betriebswirtschaft : DBW. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISSN 0342-7064, ZDB-ID 213053-1. - Vol. 72.2012, 3, p. 199-213
|
Subject: | Übernahme | Takeover | Ankündigungseffekt | Announcement effect | Erfolgsfaktor | Success factor | Bekleidungsindustrie | Clothing industry | 1994-2007 |
-
Determinanten des Erfolgs bei Unternehmenstransaktionen
Zierz, Leif, (2008)
-
Impact of mergers on corporate performance : a sample study of Indian textile industry
Saini, Amarjit, (2012)
-
Cross border mergers and acquisitions : post acquisition performance of Indian corporate
Duppati, Geeta Rani, (2015)
- More ...
-
Dressed to merge — small fits fine: M&A success in the fashion and accessories industry
Meinshausen, Steffen, (2011)
-
Werteffekte der Konsolidierung unter internationalen Börsenplatzbetreibern
Schiereck, Dirk, (2012)
-
Crowdfunding als Finanzierungsalternative : innovative Ansätze in der Unternehmensfinanzierung
Meinshausen, Steffen, (2012)
- More ...