The distribution of influence in purchase decisions by male homosexual couples
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Schneider, Helmut ; Schönenberg, Ines ; Ferié, Frederik |
Published in: |
Journal of consumer behaviour : an international research review. - Chichester : Wiley, ISSN 1472-0817, ZDB-ID 2194377-1. - Vol. 12.2013, 5, p. 345-357
|
Subject: | Kaufentscheidung | Purchase decision | Homosexualität | Homosexuality | Männer | Men | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Deutschland | Germany |
-
Responding to "gay men and masculinity" : further considerations
Gedro, Julie, (2013)
-
Braun, Kerstin, (2015)
-
Emotionale Konsumentenentscheidungen : worin sich Frauen und Männer unterscheiden
Pezoldt, Kerstin, (2007)
- More ...
-
Rahmenbedingungen des Sustainable Marketing : der politische Wandel
Schneider, Helmut, (2014)
-
Schöpf, Carl G., (1971)
-
Strukturwandlungen im Welthandel 1950—1960/61 (Schriften zur angewandten Wirtschaftsforschung
Schneider, Helmut, (1972)
- More ...