The economics of retailing and distribution
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Betancourt, Roger R. |
Publisher: |
Cheltenham [u.a.] : Elgar |
Subject: | Retail trade | Marketing | Einzelhandel |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Die Absatzeffekte von Verkaufsförderung im Lebensmitteleinzelhandel
Schäfer, Ralf, (1997)
-
Erfolgreiches Einzelhandelsmarketing : Grundlagen und Entscheidungshilfen
Berekoven, Ludwig, (1995)
-
Positionierungsstrategien im Einzelhandel : Marktpositionen erobern und verteidigen
Schmid, Florian, (1996)
- More ...
-
ESSAYS ON COOPERATION IN DEVELOPING COUNTRY INDUSTRIAL CLUSTERS
Thompson, Theresa Marie, (2005)
-
Growth capabilities and development : implications for transition processes in Cuba
Betancourt, Roger R., (1994)
-
The evolution of retailing : a suggested econom. interpretation
Betancourt, Roger R., (1986)
- More ...