The eventization of faith as a marketing strategy : World Youth Day as an innovative response of the Catholic Church to pluralization
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Pfadenhauer, Michaela |
Published in: |
International journal of nonprofit and voluntary sector marketing. - Chichester : Wiley & Sons, ISSN 1465-4520, ZDB-ID 2211865-2. - Vol. 15.2010, 4, p. 382-394
|
Subject: | Kirche | Church | Katholizismus | Catholicism | Event-Marketing | Event marketing | Jugendliche | Youth | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | Welt | World |
-
Das Marketing-Event im Dienst der Kirche : der XX. Weltjugendtag 2005 in Köln
Pfadenhauer, Michaela, (2007)
-
Das Marketing-Event im Dienst der Kirche : der XX. Weltjugendtag 2005 in Köln
Pfadenhauer, Michaela, (2009)
-
The role of Catholic Church in the United Nations
Migliore, Celestino, (2009)
- More ...
-
Die Ökonomisierung der Produktion von Gemeinschaft
Hitzler, Ronald, (2008)
-
Das Marketing-Event im Dienst der Kirche : der XX. Weltjugendtag 2005 in Köln
Pfadenhauer, Michaela, (2007)
-
Organisieren : eine Fallstudie zum Erhandeln von Events
Pfadenhauer, Michaela, (2008)
- More ...