The methodology of interdisciplinary research on reading and socialization
Alternative title: | Interdisziplinäre Methodik der Lesesozialisationsforschung |
---|---|
Year of publication: |
2000
|
Other Persons: | Groeben, Norbert (contributor) |
Published in: |
Siegener Periodicum zur internationalen empirischen Literaturwissenschaft : SPIEL. - Frankfurt, M. ; Berlin ; Bern ; Bruxelles ; New York, NY ; Oxford ; Wien : Lang, ISSN 0722-7833, ZDB-ID 283619-1. - Vol. 18. 1999,1 : Special issue
|
Publisher: |
Frankfurt am Main [u.a.] : Lang |
Subject: | Empirische Literaturwissenschaft | Interdisziplinäre Forschung | Lesen | Sozialisation | Aufsatzsammlung | Leseforschung | Sozialisationsforschung |
Extent: | 180 S. : graph. Darst. |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Notes: | Zsfassung der Beitr. in engl. Sprache |
Classification: | Leseforschung ; Literaturwissenschaft: Sonstiges ; Einzelne Sprachen und Literaturen allgemein |
Source: |
-
Lesekompetenz : Bedingungen, Dimensionen, Funktionen
Groeben, Norbert, (2002)
-
Historical readers and historical reading
Beetham, Margaret, (2001)
-
Vom Autor zum Publikum : Kommunikation und Ideenzirkulation um 1800
Greiling, Werner, (2010)
- More ...
-
Schnepf, Julia, (2019)
-
Lesekompetenz : Bedingungen, Dimensionen, Funktionen
Groeben, Norbert, (2002)
-
Leitfaden zur Ziel-Mittel-Analyse (ZMA)
Scheele, Brigitte, (1988)
- More ...