The role of international accreditation for market positioning
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Hommel, Ulrich |
Published in: |
10 Jahre Herbsttagung zur Qualität in den Hochschulen : Rückschau und neue Entwicklungen ; Beiträge zur "Herbsttagung" des Projekts Qualitätsmanagement der Hochschulrektorenkonferenz am 9./10.11.2009 in Bonn. - Bonn : HRK, Hochschulrektorenkonferenz, ISBN 978-3-938738-68-9. - 2010, p. 131-135
|
Subject: | Wirtschaftshochschule | Economics department | Marketingmanagement | Marketing management | Qualitätsmanagement | Quality management |
-
Lindstrom, Peter, (2005)
-
Schreier, Gerhard, (2001)
-
The global management education landscape : shaping the future of business schools
(2008)
- More ...
-
Bellavitis, Cristiano, (2018)
-
Default contagion and systemic risk in loan guarantee networks
Li, Wenwei, (2019)
-
Financing the German Mittelstand
Hommel, Ulrich, (2003)
- More ...