The willingness to pay for information in digital marketplaces
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Raban, Daphne R. ; Mazor, Maya |
Published in: |
Perspectives in business informatics research : 12th international conference, BIR 2013, Warsaw, Poland, September 23-25, 2013 ; proceedings. - Berlin : Springer, ISBN 3-642-40822-2. - 2013, p. 267-277
|
Subject: | Informationsmarkt | Information market | Digitale Güter | Digital goods | Zahlungsbereitschaftsanalyse | Willingness to pay |
-
Rausch, Michael, (2010)
-
Das Geschäft mit den Bildern : Marktstrategien von iStockphoto und flickr
Heer, Daniel, (2009)
-
Eine mikroökonomische Analyse des Raubkopierens von Informationsgütern : ein Marktmodell
Gehrke, Nick, (2002)
- More ...
-
Increased efficiency through pricing in online labor markets
Gonen, Rica, (2014)
-
Markovich, Amiram, (2021)
-
Rafaeli, Sheizaf, (2007)
- More ...