Touristische Vermarktung Deutscher Nationalparke : Stand und Ausblick
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Maschewski, Anja |
Published in: |
National parks and tourism : answers to a global question from the International Competence Network of Tourism Management (ICNT) ; [... 1th International Tourism Conference at the University of Applied Sciences in Heide on 23 and 24 November 2007]. - München : Meidenbauer, ISBN 3-89975-140-X. - 2008, p. 9-26
|
Subject: | Naturschutzgebiet | Nature reserve | Tourismusmarketing | Tourism marketing | Erfolgsfaktor | Success factor | Deutschland | Germany |
-
Destination "Deutsche Nationalparke" als touristische Marke
Hannemann, Tobias, (2003)
-
Loyalitätsmanagement : von der Herausforderung zur Umsetzung
Linkenbach, Renate, (2013)
-
Eilzer, Christian, (2008)
- More ...
-
Wollesen, Anja, (2020)
-
Wollesen, Anja, (2012)
- More ...