Unternehmen und medialer Wandel : Skizze eines Forschungsfelds
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Gehlen, Boris ; Henrich-Franke, Christian |
Published in: |
Zeitschrift für Unternehmensgeschichte : ZUG. - Berlin : de Gruyter Oldenbourg, ISSN 2367-2293, ZDB-ID 2130742-8. - Vol. 66.2021, 1, p. 43-50
|
Subject: | Media change | business structures | communication |
-
Uncharted territory : datafication as a challenge for journalism ethics
Porlezza, Colin, (2022)
-
Digital news distribution and intermediaries
Brandstetter, Barbara, (2022)
-
Algorithms on the Internet : factor of media change and challenge for change management
Saurwein, Florian, (2022)
- More ...
-
Standardisierung und Integration europäischer Verkehrsinfrastruktur in historischer Perspektive
Ambrosius, Gerold, (2009)
-
Henrich-Franke, Christian, (2007)
-
Europäische Verkehrsintegration im 19. und in der zweiten Hälfte des 20. Jahrhunderts
Henrich-Franke, Christian, (2007)
- More ...