Unternehmenskultur und Strategie
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Bauschke, Rafael |
Published in: |
Einführung Unternehmenskultur : Grundlagen, Perspektiven, Konsequenzen. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-02410-0. - 2014, p. 67-79
|
Subject: | Unternehmenskultur | Corporate culture | Strategisches Management | Strategic management | Definition | Wettbewerbsvorteil | Competitive advantage |
-
How important is culture? : an inside look at Keller Williams Realty
Larcker, David F., (2015)
-
Relationship between mission statement and scope of business : evidence from Finland
Kettunen, Juha, (2016)
-
Differentiation strategy and organizational culture : case study of Semarang State University
Violinda, Qristin, (2016)
- More ...
-
The effectiveness of european regulatory governance : the case of pharmaceutical regulation
Bauschke, Rafael, (2010)
-
Unternehmensethik, Corporate Governance und Nachhaltigkeit : was leistet Unternehmenskultur?
Bauschke, Rafael, (2014)
-
Unternehmenskultur und Unternehmenserfolg
Bauschke, Rafael, (2014)
- More ...