Unternehmerverhalten zwischen rationalem Anspruch und psycho-sozialer Wirklichkeit : ein Beitrag zur Soziologie des Unternehmerverhaltens
Year of publication: |
1974
|
---|---|
Authors: | Wiswede, Günter |
Published in: |
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0021-3985, ZDB-ID 2488-0. - Vol. 20.1974, 2, p. 144-153
|
Subject: | Unternehmer |
-
Effects of entrepreneurship education at universities
Slavtchev, Viktor, (2012)
-
Self-employment after socialism: Intergenerational links, entrepreneurial values, and human capital
Fritsch, Michael, (2012)
-
The long persistence of regional entrepreneurship culture: Germany 1925 - 2005
Fritsch, Michael, (2012)
- More ...
-
Rationalität und soziales Wertsystem
Wiswede, Günter, (1972)
-
Ökonomische Psychologie - Psychologische Ökonomie
Wiswede, Günter, (1988)
-
Motivation und Verbraucherverhalten : Grundlagen der Motivforschung
Wiswede, Günter, (1965)
- More ...