Using knowledge management to improve quality
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Pfeifer, Tilo ; Freudenberg, Reinhard ; Hanel, Guido |
Published in: |
E-business and virtual enterprises : managing business-to-business cooperation ; IFIP TC5/WG5.3 Second IFIP Working Conference on Infrastructures for Virtual Organizations: Managing Cooperation in Virtual Organizations and Electronic Business towards Smart Organizations, December 4 - 6, 2000, Florianópolis, Brazil. - Boston, Mass. [u.a.] : Kluwer Acad. Publ., ISBN 0-7923-7205-0. - 2001, p. 495-504
|
Subject: | Wissensmanagement | Knowledge management | Qualitätsmanagement | Quality management |
-
Bierer, Annett, (2009)
-
Prozesssicherheit durch Wissensmanagement in der mittelständischen Metallverarbeitung
Maassen, André, (2006)
-
Wissen steigert Unternehmensqualität : Wissensmanagement in der Praxis - Fokus Qualitätsmanagement
Schachner, Werner, (2010)
- More ...
-
Wissensbasiertes Qualitätsmanagement als Baustein zur Business Excellence
Pfeifer, Tilo, (2001)
-
Pfeifer, Tilo, (2001)
-
Prozessorientiertes Wissensmanagement zur Verbesserung der Prozess- und Produktqualität
Hanel, Guido Klaus, (2002)
- More ...