Value creation in scene-based music production : the case of electronic club music in Germany
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Lange, Bastian ; Bürkner, Hans-Joachim |
Published in: |
Economic geography. - [Abingdon] : Taylor & Francis Group, ISSN 0013-0095, ZDB-ID 2177-5. - Vol. 89.2013, 2, p. 149-169
|
Subject: | Wertschöpfung | Value added | Musikwirtschaft | Music industry | Kreativsektor | Creative industries | Berlin | Deutschland | Germany |
-
Wertschöpfung in der Kreativwirtschaft : der Fall der elektronischen Klubmusik
Lange, Bastian, (2010)
-
Kreative Industrien : eine Analyse von Schlüsselindustrien am Beispiel Berlins
Puchta, Dieter, (2009)
-
The Berlin creative industries : an empirical analysis of future key industries
Puchta, Dieter, (2010)
- More ...
-
New Geographies of Work: Re-Scaling Micro-Worlds
Bürkner, Hans-Joachim, (2020)
-
Wertschöpfung in der Kreativwirtschaft : der Fall der elektronischen Klubmusik
Lange, Bastian, (2010)
-
Die Produktivität von Musikkulturen
Peres da Silva, Glaucia, (2018)
- More ...