Vertrauen bei Internetauktionen und die Rolle von Reputation, Informationen, Treuhandangebot und Preisniveau
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Berger, Roger ; Schmitt, Katharina |
Published in: |
Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie : KZfSS. - Wiesbaden : Springer VS, ISSN 0023-2653, ZDB-ID 202951-0. - Vol. 57.2005, 1, p. 86-111
|
Subject: | Auktion | Auction | Internet | Vertrauen | Confidence | Reputation | Asymmetrische Information | Asymmetric information | Rationalität | Rationality | Auktionstheorie | Auction theory |
-
Trust, reputation and bidding behaviour in online mystery auctions
Chiou, Lesley, (2018)
-
The causes to relative advantage in internet auctions
Su, Bo-chiuan, (2013)
-
Information and reputation mechanisms in auctions of remanufactured goods
Casalin, Fabrizio, (2019)
- More ...
-
Berger, Roger, (2005)
-
eGovernment in Deutschland: Bedeutung und Potenzial für das deutsche Innovationssystem
Bahrke, Michael, (2016)
-
Große Unterschiede in der Leistungsfähigkeit: Ergebnisse des IW-Regionalrankings 2016
Bahrke, Michael, (2016)
- More ...