Vision und Verantwortung als zentrale Leitvorstellungen einer zukunftsgerichteten Managementpraxis und -wissenschaft
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Wiedmann, Klaus-Peter |
Published in: |
Management mit Vision und Verantwortung : eine Herausforderung an Wissenschaft und Praxis ; Festschrift für Hans Raffée zum 75. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-03412-9. - 2004, p. 3-71
|
Subject: | Unternehmensethik | Business ethics | Management |
-
Essays on ethics in business and the professions
Behrman, Jack N., (1988)
-
The power of ethical management
Blanchard, Kenneth H., (1988)
-
Business ethics : where profits meet value systems
Robin, Donald P., (1989)
- More ...
-
Official sports sponsorship fortress vs ambush marketing attack
Schmidt, Steffen, (2018)
-
Shaping consumer perception : effects of vertical and horizontal packaging alignment
Bettels, Jannick, (2020)
-
Attractiveness, trustworthiness and expertise – social influencers’ winning formula?
Wiedmann, Klaus-Peter, (2020)
- More ...