Vom "Mall-Walking" bis zu "Blitzeinkäufen" : wie verhalten sich Konsumenten in einem Shopping-Center?
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Gröppel-Klein, Andrea ; Germelmann, Claas Christian |
Published in: |
Shopping-Center-Handbuch : Development, Management, Marketing. - Starnberg : Inst. für Gewerbezentren, ISBN 978-3-00-027250-9. - 2009, p. 347-355
|
Subject: | Einkaufszentrum | Shopping center | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
The reshaping of retail landscape in Greater Lisbon : do shopping centers have a future?
Teixeira, José Afonso, (2014)
-
Retail store industrial supply sales during COVID-19 pandemic
Méndez-Torres, Brenda-Alejandra, (2021)
-
Emmaru, Tetsuma, (2021)
- More ...
-
The Impact of Terminal Values and Yellow Press on Consumer Behavior
Gröppel-Klein, Andrea, (2005)
-
Gröppel-Klein, Andrea, (2005)
-
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
Gröppel-Klein, Andrea, (2009)
- More ...