Vorgestellt: Master Pioneering in Arts, Media & the Creative Industries an der Zeppelin Universität Friedrichshafen
Year of publication: |
2017
|
---|---|
Authors: | Berg, Karen van den ; Göttlich, Udo |
Published in: |
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1613-0669, ZDB-ID 2142192-4. - Vol. 14.2017, 4, p. 54-57
|
Subject: | Kreativwirtschaft | Kulturmanagement | Betreibermodelle | Projektkompetenz |
-
Biznes w kulturze - kultura w biznesie : wybrane problemy
Kwiecień, Anna, (2016)
-
Massonne, Feeline, (2017)
-
Setting agendas in cultural markets : organizations, creators, experiences
Bantimaroudis, Philemon, (2017)
- More ...
-
Göttlich, Udo, (1996)
-
Die Werkzeugkiste der Cultural Studies : Perspektiven, Anschlüsse und Interventionen
Göttlich, Udo, (2001)
-
Göttlich, Udo, (2001)
- More ...