Wachstumsstrategien in der Medienbranche : Wege zum Management medienspezifischer Erfolgsfaktoren
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Other Persons: | Spiegel, Andreas (contributor) |
Publisher: |
Wiesbaden : DUV |
Subject: | Unternehmenswachstum | Firm growth | Strategie | Strategy | Mediensektor | Media industries | Erfolgsfaktor | Success factor | Theorie | Theory | Medienwirtschaft |
Description of contents: |
Einführung -- Theoretischer Teil: Die Grundlagen des Wachstums von Medienunternehmen -- Empirischer Teil: Die Analyse von Wachstumsfaktoren in der Medienbranche -- Fazit und Ausblick.
Table of Contents [external.dandelon.com]
; Description [swbplus.bsz-bw.de]
|
Extent: | Online-Ressource (XXI, 295S. 19 Abb, digital) |
---|---|
Series: | |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
ISBN: | 978-3-8350-9388-1 ; 978-3-8350-0558-7 |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-8350-9388-1 [DOI] |
Classification: | Massenkommunikation, Massenmedien: Allgemeines ; Unternehmensführung |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Wachstumsstrategien in der Medienbranche : Wege zum Management medienspezifischer Erfolgsfaktoren
Spiegel, Andreas, (2006)
-
Dynamic strategic analysis : demystifying simple success strategies
Raisch, Sebastian, (2004)
-
Public Relations und Wirtschaftsjournalismus : Erfolgs- und Risikofaktoren für einen win-win
Knödler, Torsten, (2005)
- More ...
-
Climate change and emerging markets : the role of the insurance industry in climate risk management
Warner, Koko, (2009)
-
Celluloid still in the lead, but the movies' future is digital
Spiegel, Andreas, (2003)
-
Organization for global players in the media industry
Vizjak, Andrej, (2003)
- More ...