Wachstumsstrategien internationaler Unternehmungen : internes vs. externes Unternehmenswachstum
Year of publication: |
2002
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Other Persons: | Glaum, Martin (contributor) |
Publisher: |
Stuttgart : Schäffer-Poeschel |
Subject: | Multinationales Unternehmen | Unternehmenswachstum | Strategisches Management | Aufsatzsammlung |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Creating value : winners in the new business environment
Hitt, Michael A., (2002)
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Wachstum : 7 effektive Strategien
Seeger, Adrian, (2004)
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Cisco's growth and business strategy
Kalai Selvan, Natarajan, (2008)
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Gröppel-Klein, Andrea, (2005)
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Processes and Accuracy of Cash Flow Forecasting : A Case Study of a Multinational Corporation
Glaum, Martin, (2018)
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Informationseffizienz der Devisenmärkte und unternehmerisches Wechselkursrisiko-Management
Glaum, Martin, (1994)
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